Garantie

Principalele etape sunt.

1. Receptia: verificarea documentelor, inspectia instrumentelor, eliberarea certificatului de receptie.

2. Diagnosticarea: inspectarea sculei, verificarea operabilitatii, demontarea, determinarea defectiunilor.

3. Repararea (daca este necesar).

4. Predarea sculei.


Ce trebuie sa faceti pentru a solicita repararea in garantie

Luati cardul de garantie completat pentru instrument

Furnizati un set complet de accesorii si piese de schimb.

Prezentati chitanta sau numarul de comanda care confirma achizitia.

Informatii privind utilizatorul

Cand garantia nu mai este valabila:


-Numarul de serie a fost eliminat sau modificat

-Neconcordanta datelor de pe instrument si de pe cardul de garantie

-Deteriorari cauzate de influente mecanice, chimice sau termice

-infundarea sistemelor de racire si a canalelor

-Defectiuni datorate supraincarcarii sau utilizarii necorespunzatoare

-Rupturi datorate utilizarii de scule neadecvate sau uzate

-Nerespectarea cerintelor privind compozitia si calitatea amestecului de combustibil

-Conectarea sculei electrice la o retea de tensiune instabila

-Urme de manipulare si autoreparare a produsului